Een aansprekend retailschap in 3 stappen

1. STRALEND BLOEMENSCHAP
Het blije gevoel dat de consument krijgt bij het zien van een stralend bloemenschap in de supermarkt, moet de aanschaf van bloemen en planten bevorderen. Op het moment koopt maar 3% van de supermarktshoppers (Retailshoppers) bloemen en planten. De reden is dat, het bloemenschap vaak vanuit het product is ingericht en niet vanuit de emotie en de beleving van de consument. Vanuit de visie van Fleur Market dient het bloemenschap overeen te komen met de verwachtingen van de consument, dit zorgt voor een sterke en langdurige verbinding wat resulteert in meer omzet en meer marge voor uw supermarkt.

2. SUPPLYING YOUR FLOWERS
Fleur Market staat voor een transparante keten en is vanaf de ontwikkeling van de chrysant tot en met het vaasleven bij de consument betrokken in de keten. De intensieve samenwerking binnen de keten zorgt voor efficiënte processen en maakt Fleur Market tot een betrouwbare partner.
Naast de betrouwbaarheid staat maatschappelijk verantwoord ondernemen centraal binnen Fleur Market. Wij zijn in het bezit van diverse MVO certificaten, waardoor de transparantie en traceerbaarheid gewaarborgd worden binnen onze duurzame processen. Fleur market heeft oog voor People, Planet en Profit en speelt daarmee in op de verwachtingen vanuit de maatschappij.

Postadres: Oranjepolderweg 24, 2676 CL Maasdijk, +31(0)630229520, info@fleurmarket.nl
© Fleur Market 2016
Ontwerp: Mangoa | Realisatie: Ben van Vliet